Matala lavettipuoliperävaunu
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)

Valmistusvuosi
2025
Kunto
Uusi
Sijainti
Landsberg Saksa
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Matala lavettipuoliperävaunu FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
more Images
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
FAYMONVILLE MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Näytä kuvat
Näytä kartta

Perustiedot

Nimitys:
Matala lavettipuoliperävaunu
Valmistaja:
FAYMONVILLE
Malli:
MAX100-N-4X-9.30-(CS)
Valmistusvuosi:
2025
Kunto:
uusi

Hinta ja sijainti

Myyjän sijainti:
Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Saksa Saksa
Soita

Tekniset tiedot

Maksimi kuormauspaino:
40 017 kg
Kokonaispaino:
50 960 kg
Akselikokoonpano:
3 akselia

Tarjouksen tiedot

Listaustunnus:
A196-38-061
Päivitetty viimeksi:
24.07.2025

Kuvaus

Technical Description

Gooseneck:
Gooseneck with rear chamfer of approx. 750 mm x 10°.
3 pairs of lashing rings (LC 5,000 daN).
30 mm hardwood flooring.

Loading Platform:
Hodpfsw Dl Hqox Aaxow
5 pairs of folding external lashing rings (LC 5,000 daN).
3 pairs of folding external lashing rings (LC 10,000 daN).
1 pair of flat-mounted lashing rings at the front of the loading platform (LC 10,000 daN).
Approx. 48 mm thick hardwood flooring, checker plate covering over the axles.

Landing Legs:
JOST landing legs (mechanical) with 2-speed gearbox for 24 t lifting capacity (50 t test load).

Tyres:
205/65 R17.5 tyres as per manufacturer's specification.

TPMS:
TPMS tyre pressure monitoring system compliant with ECE R 141.
Data transmission to the tractor unit via the standardised EBS interface according to ISO 11992. To ensure correct display, the tractor unit must be capable of transmitting and displaying this data.

Axles:
BPW axles, two fixed axles, two self-steering axles, air-suspended, with drum brake, with lifting/lowering function. The self-steering axles can be locked electronically via reverse gear or manually using an electromagnet. Axle tools included.

Brake System:
WABCO brake system in accordance with EU regulations with EBS-E (4S3M) without connecting lines to the tractor unit.

Electrical System:
Electrical system according to EU regulations, 24 volt LED lighting by ASPÖCK-NORDIK (ASS3). All LED side marker lamps flash with the turn indicators. ASPÖCK-UNIBOX at the front connection panel with 24N, 24S & 15-pin sockets. Connections conform to ISO standards:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pin ISO-12098

Steel Construction:
Steel structure made from high-strength fine-grained steels.
Steel grades:
– S355J2+N/S355MC (yield strength 355 MPa)
– S690QL/S700MC (yield strength 690 MPa)

Paintwork:
The entire steel structure is automatically shot-blasted with a turbine system after welding. A second abrasive blasting treatment with corundum ensures optimal adhesion of the coating system. HRM metallization of the entire vehicle chassis with ZINACOR 850 (85% zinc/15% aluminum) for superior corrosion protection. Final coating with 2 coats of 2K topcoat, single-colour in a shade of your choice according to the RAL 841GL system. Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white). Metallic paint not possible. Paint system tested in salt spray test according to ISO 9227-NSS. Cavities sealed with special wax.

Options included:
2" kingpin
One galvanized steel bulkhead.
Yellow-red air couplings on the galvanized front connection panel.
2 wheel chocks with holders on the bulkhead.
Fixture at the rear of the gooseneck for ALU approach ramps.
Further options upon request.

Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.

Toimittaja

Rekisteröity alkaen:: 2019

10 Verkkoilmoitukset

Soita

Lähetä pyyntö

Maaus 
Saksa
Itävalta
Sveitsi
Yhdysvallat
Yhdistynyt kuningaskunta
Ranska
Belgia
Espanja
Meksiko
Italia
Alankomaat
Puola
Venäjän federaatio
Valko-Venäjä (Valko-Venäjän tasavalta)
Ukraina
Viro
Turkki
Uusi-Seelanti
Irlanti
Tšekin tasavalta
Tanska
Suomi
Ruotsi
Norja
Luxemburg
Kreikka
Liettua
Latvia
Islanti
Portugali
Brasilia
Venezuela
Argentiina
Unkari
Slovakia
Romania
Moldova
Slovenia
Serbia
Montenegro
Albania
Kroatia
Bulgaria
Pohjois-Makedonia
Bosnia ja Hertsegovina
Israel
Egypti
Marokko
Intia
Indonesia
Etelä-Korea
Japani
Thaimaa
Malesia
Vietnam
China
Taiwan
Iran
Bangladesh
Afganistan
Pyyntöä ei voitu lähettää. Yritä myöhemmin uudelleen.

Puhelin & Faksi

+49 8191 ... ilmoitukset