Matalakuormaaja-puoliperävaunu
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk

Kunto
Uusi
Sijainti
Dortmund Saksa
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Matalakuormaaja-puoliperävaunu Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
more Images
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Doll 2-Achs-Tiefbett mit Pantherfahrwerk
Näytä kuvat
Näytä kartta

Perustiedot

Hinta ja sijainti

Sijainti:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Saksa
vuokraus:
on mahdollista
Soita

Tekniset tiedot

Omamassa:
13 200 kg
Maksimi kuormauspaino:
31 800 kg
Kokonaispaino:
45 000 kg
Akselikokoonpano:
2 akselia
Kuormatilan pituus:
6 700 mm
Lastitilan leveys:
2 550 mm
Kuormatilan korkeus:
300 mm
Renkaan koko:
245/70 r 17.5
Väri:
musta
Varusteet:
ABS

Tarjouksen tiedot

Listaustunnus:
A964-75-49
Viitenumero:
20693597
Päivitetty viimeksi:
23.08.2024

Kuvaus

Retractable gooseneck "Segmenti":
-Hydraulically retractable gooseneck with external main frame with integrated steering pick-up and individually operated push-off cylinders.
-Integrated hydraulic cylinders and support arms for picking up and setting down the drop deck (support on the truck required).
-Line connections to the drop deck mounted on the inside of the main frame in the offset.
-Bracket for locking pins.
-Ladder with holding bar for safe access.
-All valves and junction boxes easily accessible and covered with aluminum plates.
-Unit support arm for picking up and setting down the drop deck.
-6-way hydraulic coupling without relief valve for easy disconnection of the hydraulic lines.
-Duomatic air connection
-7-pin plug connection EBS
-15-pin plug connection for power supply
-10-pin plug connection for control unit
-1 Pair of plastic shims for the drop deck without lateral support.
-2 Pair of recesses for attaching hooks, 2000 daN lashing force.
-1 Pair of swivel lashing eyes, 13400 daN lashing force, mounted on the lower support arm.
-4 pairs of M16 threaded holes for screwing in lashing points, 2000 daN lashing force, in the open outer frame.

Low bed (flat bed):
-Flatbed frame telescopic. Frame pre-tensioning adjusted for the maximum payload, reduced payload in the telescopic positions.
-Exterior is designed as an open U.
-Prepared to accommodate load platform extensions.
-Telescopic steps approx. every 500 mm + container positions.
-Mechanical frame lock on the flatbed frame.
-7 pairs of swivel lashing eyes 13400 daN lashing force.
-5 pairs of stanchion pockets 100x50 mm in the outer frame.
-3 pairs of M36 threads on the outside of the telescopic frame for screwing in lashing brackets.
-Prepared for the installation of container locks.
-2x 13400daN lashing rings welded onto the outside of the adapter towards the drop deck

Chassis platform:
-Welded steel construction in short design with excavator trough closed to the rear.
-Offset to the drop deck 300mm x 15° beveled, with 3 pairs of holes on the slope and at the rear for attaching feeder ramps by means of securing pins.
-Different track widths can be realized by means of 3 different holes.
-Smooth steel plate welded over the axles with sanding, max. 8000 kg wheel load.
Bjdpfxslhqq So Aaxsww
End beam with cut-outs for lighting, designed as underride guard in accordance with ECE R58-003.
-Powerbox with hydraulic control and electrical distribution installed at the end of the excavator trough.
-Aluminum cover (approx. 500 mm) mounted above the power box.
-Control elements mounted at the rear.
-1 Pair of 2000 daN lashing eyes embedded in the outer frame over the corner
-2 pairs of swivel lashing eyes 13400 daN in the outer frame.
-2 pairs of stanchion pockets 100x50 mm embedded in the outer frame

Floor:
-45 mm spruce wooden floor between the flatbed frames

Chassis:
-DOLL panther-technology with split and sprung axles with BPW brakes and ECONab system.
-All axles 12t, with ABS, AGS (automatic slack adjuster).
-All axles hydraulically forced steered with max. 55° steering angle on last axle.
-All lubrication points are connected to the central lubrication system.

Tires:
-8-wheel 245/70 R 17.5 on steel rims

Suspension:
-Double wishbone suspension with hydraulic suspension and damping elements.
-Lifting and lowering device with 315 mm total lift (-70/+245).

Hydraulic forced steering:
-Hydraulic dual-circuit positive displacement steering. Steering take-off on the fifth wheel mounted on a turnta

Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.

Toimittaja

Rekisteröity alkaen:: 2007

65 Verkkoilmoitukset

Soita

Lähetä pyyntö

Maaus 
Saksa
Itävalta
Sveitsi
Yhdysvallat
Yhdistynyt kuningaskunta
Ranska
Belgia
Espanja
Meksiko
Italia
Alankomaat
Puola
Venäjän federaatio
Valko-Venäjä (Valko-Venäjän tasavalta)
Ukraina
Viro
Turkki
Uusi-Seelanti
Irlanti
Tšekin tasavalta
Tanska
Suomi
Ruotsi
Norja
Luxemburg
Kreikka
Liettua
Latvia
Islanti
Portugali
Brasilia
Venezuela
Argentiina
Unkari
Slovakia
Romania
Moldova
Slovenia
Serbia
Montenegro
Albania
Kroatia
Bulgaria
Pohjois-Makedonia
Bosnia ja Hertsegovina
Israel
Egypti
Marokko
Intia
Indonesia
Etelä-Korea
Japani
Thaimaa
Malesia
Vietnam
China
Taiwan
Iran
Bangladesh
Afganistan
Pyyntöä ei voitu lähettää. Yritä myöhemmin uudelleen.

Puhelin & Faksi

+49 231 9... ilmoitukset