Matala lavettipuoliperävaunu
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m

Kunto
Käytetty
Sijainti
Landsberg am Lech Saksa
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Matala lavettipuoliperävaunu GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
more Images
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
GOLDHOFER THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Näytä kuvat
Näytä kartta

Perustiedot

Hinta ja sijainti

Myyjän sijainti:
Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Saksa Saksa
Soita

Tekniset tiedot

Kokonaispaino:
120 000 kg
Akselikokoonpano:
3 akselia
Ensirekisteröinti:
07/1999

Tarjouksen tiedot

Listaustunnus:
A194-06-436
Päivitetty viimeksi:
25.06.2025

Kuvaus

Goldhofer STHP-ET Gooseneck
Main Features
- Turntable-mounted fifth wheel plate, 3.5" kingpin, and adjustable steering wedge
- Built-in hydromechanical double steering for attachment of pendle axles (2-circuit steering, 4 hydraulic cylinders)
- Hydraulic lifting and lowering function, including support cylinders
- Hydraulic differential lock
- Designed loading area (approx. 3,700 x 2,440 mm) with chequer plate cover
- Engineered for a technical fifth-wheel load up to 30 t
- Steering radius of 2,800 mm for use with a 4-axle tractor unit
- Coupling heights loaded: 1,350 mm
- Aluminium side walls (400 mm high, on all 4 sides)

Goldhofer Heavy-Duty Chassis Module Type THP/ET 3
- Load bed length 4,200 mm x 2,750 mm
- Load height 1,250 mm
- Longitudinal and lateral combinable chassis module
- Box-type central frame with integrated air and hydraulic oil tanks
- Optimized bolt-lug coupling front and rear for longitudinal combinations
- Two single-tired pendle axle units with a total of 4 wheels per axle line
- Axle units mounted to the vehicle frame via turret bearings
- Hydraulic axle compensation +/- mm, hydropneumatic gas spring suspension, and hose rupture safety valves on all axle units
- Integrated hydromechanical 2-circuit all-wheel forced steering in the chassis with maximum steering angle of the axle units at 60°
- 2-line all-wheel air brake and spring-actuated parking brake
Ledpfx Adjwuixfjqjhn
- Hydraulic locking pins
- Unladen weight approx. 8,000 kg
- BPW axles

Technical Data
Technical axle load per axle line:
- at 5 km/h: 23,000 kg
- at 50 km/h: 14,100 kg
- at 80 km/h: 12,600 kg

Goldhofer THP-ET Vessel Bridge – 75 t Payload
Hydraulically extendable vessel bridge, 75,000 kg payload
Base width 2,990 mm, hydraulically expandable to 4,640 mm
Total vessel bridge length 9,900 mm
Internal bridge length approx. 7,500 mm
Technically extendable by approx. 5,500 mm

Main Beam Dimensions
Length: 7,500 mm + 5,500 mm
Build height: 500 mm, Width bottom: 470 mm, Width top: 320 mm

Goldhofer Heavy-Duty Chassis Module Type THP/ET 5
- Load bed length 7,000 mm x 2,750 mm
- Load height 1,250 mm
- Longitudinal and lateral combinable chassis module
- Box-type central frame with integrated air and hydraulic oil tanks
- Optimized bolt-lug coupling front and rear for longitudinal combinations
- Two single-tired pendle axle units with a total of 4 wheels per axle line
- Axle units mounted to the vehicle frame via turret bearings
- Hydraulic axle compensation +/- mm, hydropneumatic gas spring suspension, and hose rupture safety valves on all axle units
- Integrated hydromechanical 2-circuit all-wheel forced steering in the chassis with maximum steering angle of the axle units at 60°
- 2-line all-wheel air brake and spring-actuated parking brake
- Hydraulic locking pins
- Unladen weight approx. 13,000 kg
- BPW axles

Technical Data
Technical axle load per axle line:
- at 5 km/h: 23,000 kg
- at 50 km/h: 14,100 kg
- at 80 km/h: 12,600 kg

Mainos käännettiin automaattisesti ja käännösvirheet ovat mahdollisia.

Toimittaja

Rekisteröity alkaen:: 2025

53 Verkkoilmoitukset

Soita

Lähetä pyyntö

Maaus 
Saksa
Itävalta
Sveitsi
Yhdysvallat
Yhdistynyt kuningaskunta
Ranska
Belgia
Espanja
Meksiko
Italia
Alankomaat
Puola
Venäjän federaatio
Valko-Venäjä (Valko-Venäjän tasavalta)
Ukraina
Viro
Turkki
Uusi-Seelanti
Irlanti
Tšekin tasavalta
Tanska
Suomi
Ruotsi
Norja
Luxemburg
Kreikka
Liettua
Latvia
Islanti
Portugali
Brasilia
Venezuela
Argentiina
Unkari
Slovakia
Romania
Moldova
Slovenia
Serbia
Montenegro
Albania
Kroatia
Bulgaria
Pohjois-Makedonia
Bosnia ja Hertsegovina
Israel
Egypti
Marokko
Intia
Indonesia
Etelä-Korea
Japani
Thaimaa
Malesia
Vietnam
China
Taiwan
Iran
Bangladesh
Afganistan
Pyyntöä ei voitu lähettää. Yritä myöhemmin uudelleen.

Puhelin & Faksi

+49 8191 ... ilmoitukset